Runner Runner
En collegestudent (Justin Timberlake) tar den ultimate sjansen når han drar til Costa Rica for å konfrontere online gaming-magnaten (Ben Affleck), som svindlet ham for premiepengene hans.
Når Princeton-studenten Richie Furst (Justin Timberlake) tror han har blitt svindlet av en nettpokerside, drar han til Costa Rica for å konfrontere gamblingmagnaten Ivan Block (Ben Affleck), mannen han tror er ansvarlig. Men Riche står snart overfor den ultimate maktkampen når han blir fanget mellom Blocks løfter om ubegrenset rikdom og den ivrige FBI-agenten som prøver å felle ham.