L.A. konfidensielt
Los Angeles, 1953. Rett under det glamorøse ytre til Hollywoods sladder og filmstjerner, ligger en hardt kriminelt belastet by som er korrupt til kjernen. Nå, mens de etterforsker et brutalt mord, vil tre svært forskjellige politidetektiver gjenoppdage et fells bånd av integritet i knallsuksessen L.A. Confidential, en film noir-thriller.