Fury
Spøkelset til en afroamerikansk mann, som ble angrepet og drept i en slåsskamp med en hvit kollega på 1970-tallet, hjemsøker den tidligere aktoren, nå dommer, som ikke saksøkte den hvite kollegaen, selv om han hadde nok bevis. Før spøkelset kan komme seg videre, må Melinda hjelpe ham med å få rettferdighet, og forhåpentligvis hjelpe sønnen med å bli kvitt rasistiske fordommer før han viderefører dem til sin egen sønn.