Wild
Etter år med uvøren oppførsel, en heroinavhengighet og et ødelagt ekteskap tar Cheryl Strayed (Reese Witherspoon) en forhastet avgjørelse. Hjemsøkt av minnene om moren Bobbi (Oscar-nominerte Laura Dern), og med absolutt ingen erfaring, setter hun ut for å gå mer enn tusen kilometer på Pacific Crest Trail – helt alene.