Science Fair
Ni videregåendeelever fra hele verden kommer seg gjennom rivaliseringer, nedturer og hormoner i kampen om å delta i den prestisjetunge internasjonale vitenskaps- og utviklingskonkurransen.
Denne engasjerende filmen er vinneren av Sundance-filmfestivalens favorittpris, og forteller historien om ni videregåendeelever fra hele verden og hvordan de kommer seg gjennom rivaliseringer, nedturer og hormoner i kampen om å delta i den prestisjetunge internasjonale vitenskaps- og utviklingskonkurransen. I konkurransen mot 1700 av verdens beste og smarteste kan kun én person stå igjen som vinneren.