Hevingen av Costa Concordia
Denne filmen forteller innsidehistorien om kappløpet for å berge det grunnstøtte cruiseskipet, Costa Concordia – verdens største skipsvrak.
Denne filmen forteller innsidehistorien om kappløpet for å berge det grunnstøtte cruiseskipet, Costa Concordia. Det enorme cruiseskipet gikk på grunn og kantret på øya Giglio i Italia i en tragisk ulykke som kostet 32 mennesker livet. Filmen bruker slående CGI-animasjon og unike opptak for å avsløre de utrolige nyvinningene og teknologiske gjennombruddene som var nødvendige for å få 114 000 tonn med maltraktert metall på sjøen igjen.