Uh...Oo...Aw...
Saul prøver å spore opp de ansvarlige for angrepet på Langley, og får eksperthjelp fra uventet hold for å følge pengesporet. Quinn er plaget etter et nylig oppdrag og tar saken i egne hender. Carrie får vite hvem som virkelig er på hennes side, og familien Brody går i terapi.