The Cradle Will Rock
Melinda og Delia er blant ofrene i et tyveri i en smykkebutikk. Etterpå blir Melinda kontaktet av et gjenferd som ønsker at hun tar kontakt med kona hans. Når Melinda ankommer hjemmet hans for å levere beskjeden, oppdager hun smykketyven, og han låser henne inne i kjelleren til Melinda forteller ham hvor de stjålne pengene er gjemt.
Når en smykkebutikk blir ranet, er Melinda og Delia blant ofrene. Etter hendelsen blir Melinda kontaktet av et gjenferd som ønsker at hun tar kontakt med hans sørgende kone. Når Melinda ankommer hjemmet hans for å levere beskjeden, oppdager hun at den desperate forbryteren som ranet butikken er der, og han låser henne inne i kjelleren. Hun er fanget og frykter for livet sitt, og oppdager plutselig at gjenferdet også var involvert i tyveriet, og er den eneste som vet hvor de stjålne pengene er gjemt.