Chicago
Undervannsutforsking avslører utrolige hemmeligheter: skrekkinngytende katastrofer, krigsvinnende heltedåder og et ingeniørkunstverk som redder en by.
Når Lake Michigan tømmes, avdekkes Chicagos hemmelige historie. Den nyeste sonarteknologien avslører en katastrofe som drepte 300 mennesker, løser et tragisk julemysterium, avdekker et banebrytende marineopplæringsprogram fra andre verdenskrig og viser et ingeniørkunstverk som hindret at verdens raskest voksende by kveltes.