Cloaca
Fire gamle studievenner kommer sammen igjen ved en tilfeldighet. Joep, et parlamentsmedlem, søker tilflukt hos Pieter, en offentlig tjenestemann, mens han håndterer en ekteskapskrise. Samtidig prøver Tom, en kokainavhengig advokat, å hjelpe Pieter midt i sin egen karriere-nedtur. Mens de navigerer i sine sammenvevde liv, oppstår konflikter som avslører vennskapets skrøpelighet.