Combat Girls
Marisa, en 20 år gammel tysk nynazist, konfronterer sine ekstreme holdninger når hun blir venn med en ung afghansk flyktning. Mens hun stiller spørsmål ved den hatefylte ideologien til gruppen sin, sliter Marisa med utfordringen med å bryte med ekstremismen og omfavne toleransen.