Cypher
Tierra Whack vant først anerkjennelse ved å rappe for en YouTube-kanal på en gate i Philadelphia. Flere år senere begynner regissør Chris Moukarbel å dokumentere den astronomiske oppstigningen hennes. Snart begynner vi å stille spørsmål ved hvem som filmer hvem og om det å bli sett (fulgt med på!) er en ønskelig og uunngåelig del av berømmelse.