Sea of Shadows
En trussel om katastrofe i et av de mest spektakulære miljø på jorda, fører til et redningsoppdrag ulikt alt annet. Når meksikanske narkotikakarteller og kinesiske menneskehandlere slår seg sammen for å fange den sjeldne Totoaba-fisken i Californiabukta, truer deres dødelige metoder med å ødelegge mer eller mindre alt sjøliv i området, inkludert den mystiske og sjeldne hvalarten kjent som Phocoena sinus, eller Vaquita.