The Walk-In
Etter at Jim forteller Melinda at et lik har forsvunnet fra likhuset, søker de etter kroppen. Etter et besøk fra ånden til liket, møter Melinda Payne og finner ut at det savnede liket har blitt besatt av en annen jordbunden ånd. Melinda leter etter forklaringen bak liktyveriet og prøver å identifisere de to åndene.