Face/Off
FBI-agenten Sean Archer (John Travolta) vet hvordan han skal stoppe den antatte terroristen Castor Troy (Nicolas Cage). Han må bli ham. Archer undergår en futuristisk operasjon og får Troy sitt ansikt lagt over sitt eget, deretter infiltrerer han terroristens verden for å avsløre hans dødelige hemmeligheter. Men selv om Archer ser ut og oppfører seg som Troy, vet han ikke alt han burde om han. Han kunne nemlig aldri sett for seg at Troy tar hevn og tvinger leger til å endre hans utseende til Archer ansikt. Nå må FBI-agenten hanskes med et katastrofalt mareritt: hans erkefiende bor og lever sammen med familien hans.