Edward saksehånd
Det var en gang en snill oppfinner som oppfant en sjarmerende ung mann, ved navn Edward. Men oppfinneren døde før Edward ble ferdig, og han hadde skarpe metallsakser som hender. Edward var trist og alene helt til en snill Avon-kvinne inviterte ham til å bo sammen med familien hennes i det fantastiske landet Suburbia.