Ernest Saves Christmas
Når julenissen bestemmer seg for å trekke seg tilbake og gi sin magiske sekk med juleoverraskelser videre til en ny St. Nick, får han hjelp av et morsomt utvalg av karakterer, inkludert den elskelige og kunnskapsrike Ernest P. Worrell.
Høytflygende rein! Rampete alver! Sledetur gjennom dimensjoner! Gjør deg klar for en magisk dose julehygge, hektiske julehilsener og betagende spesialeffekter i denne fartsfylte, hjertevarmende komediehiten! Når julenissen bestemmer seg for å trekke seg tilbake og gi sin magiske sekk med juleoverraskelser videre til en ny St. Nick, får han hjelp av et morsomt utvalg av karakterer, inkludert den elskelige og kunnskapsrike Ernest P. Worrell (Emmy-prisvinnende komiker Jim Varney)! Underveis hjelper julenissen og Ernest en kynisk tenåring med å oppleve juleånden som aldri før. Og det er her moroa og magien begynner! Ernest redder julen... en herlig, overraskende fortelling du aldri vil glemme!