Joy Ride
Alt er bare moro når to brødre (Paul Walker og Steve Zahn) drar på tvers av landet for å hente hjem en vakker collegevenninne (Leelee Sobieski). Men spøkene tar slutt når en spøk slår tilbake og de blir forfulgt av en hevngjerrig lastebilsjåfør som ikke vil gi opp sin nådeløse jakt før noen betaler med livet.