Giving Up the Ghost
Melinda møter på et sint spøkelse, en tidligere profesjonell baseballspiller som døde i en bilulykke og som ønsker å ta over kroppen til Justin Cotter, en ung spiller. Justin er redd og forvirret, og vet ikke om kampen som foregår inni ham.
Melinda møter på et sint spøkelse, Matt. Han er en tidligere profesjonell baseballspiller som døde i en bilulykke, og ønsker å ta over kroppen til Justin Cotter, en ung spiller, under en baseballkamp på videregående. Justin er redd og forvirret, og vet ikke om kampen som foregår inni ham. Melinda må vise Justin hva som skjer med ham og hjelpe den unge gutten til å snu ryggen til den mektige ånden.