Goal! The Dream Begins
En ung innvandrer drømmer om å spille fotball for et lag i verdensklasse. På opptaksprøvene, må han ikke bare bevise at han har lidenskapen og besluttsomheten til å spille på lik linje som noen av de beste i verden, men han må også kjempe mot sine egne demoner.
Når Santiago (Kuno Becker) kommer fra Mexico til USA som 10-åring, har han med seg to ting: en fotball og et fillete bilde av pokalen fra verdensmesterskapet i fotball. GOAL! er en suksesshistorie om motgang og seire, kjærlighet og savn, og er den mest realistiske fotballfilmen som noengang er laget. Møt ekte fotballstjerner på virkelige baner og opplev Newcastle United fra innsiden. GOAL! kommer til å få deg til å stå opp og heie på den fantastiske spilleren “Santi” på veien fra LA’s latinokvartaler til St. James gigantiske fotballarena. Dramaet om det tøffe livet på og utenfor banen i en av verdens beste fotballigaer, er i regi av Danny Cannon, mannen bak den suksessfulle tv-serien “C.S.I.”