Good Morning, Vietnam
Robin Williams leverer en morsom opptreden som militær disc-jockey Adrian Cronauer. Mens han er utplassert i Vietnam for å lede et radioprogram, slår Cronauers tirader an hos soldatene i felten, men blir en hodepine for hans pedantiske overordnede.