Änglagård
I en liten landsby blir alt snudd på hodet når den lokale enstøingen dør og herskapshuset hans, Änglagård, arves av den ukjente slektningen Fanny, noe som skaper oppstandelse i lokalbefolkningen.
I en liten landsby blir alt snudd på hodet når den lokale enstøingen dør og herskapshuset hans, Änglagård, arves av den ukjente slektningen Fanny. Hun kommer kjørende inn i landsbyen på en stor motorsykkel sammen med bestevennen Zac, iført svart skinn og nagler. Når det frisinnede paret bestemmer seg for å bli, blir det oppstyr blant lokalbefolkningen.