Kafka, Kiffer Und Chaoten
Det er sommer, og fem universitetsstudenter planlegger å filme Franz Kafkas "The Country Doctor" og legge til animerte og musikalske elementer i ferien på Sicilia. De blir overrasket når de klarer å overtale Kafka til å bli med, noe som fører til en merkelig, psykedelisk roadmovie, og som gir Kafka mulighet til å omskrive sitt liv.