LA 1992: Opptøyene
For å markere 25-års-jubileet til opptøyene i Los Angeles, lar LA 92 seerne ta et dypdykk inn i denne stormfulle perioden gjennom sjeldent sett arkivmateriale.
25 år etter at utslaget i Rodney King-rettsaken førte til flere dager med protester, vold og plyndring i Los Angeles, lar LA 92 seerne ta et dypdykk inn i denne stormfulle perioden gjennom sjeldent sett og fantastisk arkivmateriale. Produsert av Simon Chinn (vinner av to Oscar-priser) og Jonathan Chinn (vinner av Emmy-prisen) og regissert av Oscar-vinnerne Dan Lindsay og TJ Martin, utforsker denne filmen hendelsene fra 1992 fra flere ulike synspunkt og tilbyr et ferskt blikk på en sentral hendelse som fortsatt gir gjenlyd den dag i dag.