The Big Short
Basert på den sanne historien om fire outsidere som så det de store bankene, media og myndighetene nektet å se: kollapsen av den globale økonomien.
Når fire outsidere så det de store bankene, media og myndighetene nektet å se, kollapsen av den globale økonomien, fikk de en idé: The Big Short. Den dristige investeringen deres blander dem inn i den lyssky siden av moderne banker der de må stille spørsmål ved alt og alle. Basert på den sanne historien og bestselgende boken av Michael Lewis, regissert av Adam McKay. Med Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling og Brad Pitt.