Into the Deep
Cora prøver å stjele kompasset fra Emma og Mary Margaret; Regina og Mr. Gold må sette Davids liv i fare i håp om at han vil kontakte Mary Margaret.
For å finne en inngang til Storybrooke gjør Cora alt i sin makt for å stjele kompasset fra Emma og Mary Margaret. Samtidig, for å beskytte Henry fra ytterligere fare, må Regina og Mr. Gold sette Davids liv i fare i håp om at han vil kunne kontakte Mary Margaret i den andre verdenen og gi henne viktig informasjon som kan hjelpe henne og Emma med å returnere til Storybrooke gjennom portalen.