Klienten
Elleve år gamle Mark Sway slites mellom det han vet, og det han aldri kan fortelle. En leiemorder kommer til å drepe Mark om gutten avslører det han vet om et mafiadrap. En ambisiøs aktor kommer til å presse på til Mark forteller alt. Mark er nå en brikke i et dødelig spill, og hans eneste allierte er en modig advokat som risikerer karrieren sin, og uventet nok, livet, for hans skyld.