Hope and Mercy
Etter at Jim er involvert i en bilulykke, besøker Melinda ham på sykehuset, hvor hun møter en ung kvinne som nylig døde grunnet komplikasjoner under en rutineoperasjon. Melinda sier ja til å hjelpe kvinnen til å finne ut hvorfor hun døde, og oppdager ødeleggende nyheter i prosessen.