The Revenant
Leonardo DiCaprio og Tom Hardy spiller hovedrollen i Alejandro G. Iñárritus visuelle, episke fortelling om overlevelse og svik inspirert av sanne hendelser som utspiller seg i Amerikas ukjente villmark.
Leonardo DiCaprio spiller hovedrollen i dette kritikerroste episke eventyret inspirert av sanne hendelser fra forfatter-regissør Alejandro G. Iñárritu. På en jaktekspedisjon i den amerikanske villmarken blir Hugh Glass (DiCaprio) angrepet av en bjørn og etterlatt til døde. Til tross for ufattelig sorg og svik av sin fortrolige (Tom Hardy), må Glass navigere en brutal vinter i en ubarmhjertig jakt på å leve.