The One
Mens hun står ovenfor utfordringen med å overbevise passasjerene om å dra videre, møter Melinda på den onde ånden «Wide Brim Man», som saboterer arbeidet hennes og prøver å holde åndene fast på jorda.
Mens hun står ovenfor utfordringen med å overbevise passasjerene om å dra videre, møter Melinda på den onde ånden «Wide Brim Man», som saboterer arbeidet hennes og prøver å holde åndene fast på jorda. I tillegg må Melinda forsvare seg overfor etterforskere som ønsker å vite hvordan og hvorfor hun visste at flyet var i trøbbel før det styrtet. Nå må Melinda få både passasjerene og etterforskerne til å stole på henne mens hun kjemper mot «Wide Brim Man».