Magikerne på Waverly Place: The Movie
Russo-familien er typiske naboer ... naboer som er magikere altså, med tre barn som skal bli magikere. Men mens de er på ferie, bruker Alex uforvarende et trylleformular som truer eksistensen til familien hennes. Max prøver å holde foreldrene sammen mens Alex og Justin gjør alt de kan for å finne Drømmesteinen som kan reversere trylleformularet og redde familien.