Lost Tombs of The Pyramids
I skyggen av pyramidene begir arkeologer seg ut på en ekstraordinær utgravning. Kan dette hemmelige stedet avsløre nye bevis om faraoene som bygde disse majestetiske monumentene? Og kan oppdagelsen av en stein som bærer navnet til faraoen Khafre endelig løse et av arkeologiens største mysterier: Hva skjedde med kroppene til pyramidefaraoene?