Miguel Wants to Fight
Når en gruppe venner som bor i San Antonio kommer i slåsskamp, feiger én venn, Miguel, ut, og nå må han bevise sin maskulinitet ved å komme i slåsskamp før familien hans flytter på slutten av uken.