Mumatar
En middelaldrende skolerenholder og alenemor sliter med å takle hverdagen når hennes eneste barn forlater hjemmet. Men hun gjenoppfinner seg selv som en superhelt med oppdrag om å ta de lokale mobberne.
Sandra, en middelaldrende alenemor, lider når hennes eneste barn forlater hjemmet for å gå på universitetet. På vei hjem fra jobben som renholder på skolen, er hun vitne til en mobbehendelse som involverer en 11 år gammel gutt og en gjeng med tenåringer. Med sterk skyldfølelse over at hun ikke gikk inn for å hjelpe, leter Sandra etter en måte å ordne opp på. Inspirert av sønnens interesse for dataspillavatarer, tar hun på seg et hjemmelaget kostyme og blir en virkelig lokal superhelt.