Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Etter 25 år vendte Mão Morta tilbake til Theatro Circo for å feire det ikoniske albumet "Mutantes S.21" i Portugals musikkhistorie, hjemsøkt av stedets ødeleggelse under presentasjonen av spesialutgaven. Digitale illustrasjoner ledsaget hver låt, projisert i sanntid under forestillingen, sammen med historier fra bandmedlemmene, noe som førte til et unikt portrett.