Down Periscope
Orlogskaptein Thomas Dodge er sjef for en nedbrutt ubåt fra andre verdenskrig som er bemannet av en slapp gjeng bestående av Marinens utskudd.
En slapp gjeng bestående av Marinens utskudd blir beordret til å bruke en nedbrutt ubåt under krigsøvelser. De viser hva både de og skipet kan når de på imponerende vis klarer å trenge gjennom Norfolks moderne forsvarssystem.