Natural Born Killers
Den ulykksalige fortellingen om Mickey og Mallory, utstøtte elskere og seriemordere. De reiser på motorvei 666 og utfører psykedeliske massedrap, ikke for penger eller hevn, men for moro skyld.
Den ulykksalige fortellingen om Mickey og Mallory, utstøtte elskere og seriemordere. De reiser på motorvei 666 og utfører psykedeliske massedrap, ikke for penger eller hevn, men for moro skyld. Paret glorifiseres av media og blir legendariske helter når deres historie blir fortalt av den eneste gjenlevende personen på stedene hvor de utfører massedrapene.