Okavango: Drømmenes elv
Okavango: Drømmenes elv forteller historien om Okavango-elven, ved å utforske dyrelivet som trenger elven for å overleve.
Okavango: Drømmenes elv forteller historien om en helt unik elv, Okavango i Sør-Afrika, ved å utforske dyrelivet som trenger elven for å overleve, i tillegg til de som merker de negative innvirkningene når den endrer seg. Filmen er et vindu inn i dyrelivet som påvirkes av Okavango-elven, som et symbol på håp mot et bakteppe av klimaendringer som truer alle jordens uberørte landskap.