Red Sparrow
I denne spionthrilleren er Jennifer Lawrence: Dominika, en tidligere ballerina som tvinges til å skrives inn på Sparrow-skolen, et statlig program som kaster henne inn i et skummelt spionspill.
I denne spionthrilleren er Jennifer Lawrence: Dominika, en tidligere ballerina som tvinges til å skrives inn på Sparrow-skolen, et statlig program som kaster henne inn i et skummelt spionspill. Hun kommer ut som en livsfarlig agent, men er fanget i en verden som hun desperat vil komme seg ut fra. Red Sparrow “vrir og vender seg frem til den sjokkerende slutten ” (Dish Nation-Fox TV) – du vil bli overrasket.