Ghostbusters II
Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis og Ernie Hudson tar på seg protonpakkene igjen for å bekjempe ondskapen i Manhattan. Ghostbusters-gjengen er arbeidsledige, helt til en eldgammel tyrann bestemmer seg for å vende tilbake til jorden. Veien går via portrettet hans på et kunstmuseum, og han har sett seg ut babyen til Dana Barrett som vert for sin onde sjel. Nå er det bare Ghostbusters som kan redde New York, og de gjør paranormal skadedyrkontroll til en ren kunstform.