Lost on Everest
LOST ON EVEREST belyser hva som skjedde med Andrew "Sandy" Irvine og George Leigh Mallory, som la ut for å prøve seg som de første til å bestige Mount Everest i 1924. Et team med profesjonelle klatrere, filmskapere og eksperter, ledet av journalist Mark Synnott og fotograften Renan Ozturk fra Nat Geo, prøver å finne ut om Irvine og Mallory virkelig klarte å bestige verdens høyeste fjell.