Pilot
Melinda kontaktes av ånden til en død soldat, som kanskje ikke vet at han er død. Når hun kontakter soldatens sønn angående faren, tror han at Melinda prøver å lure ham.
Melinda kontaktes av ånden til en soldat som sier han er bortkommen. Melinda tror at han ikke vet at han er død, så hun etterforsker og finner ut at han ble meldt savnet i 1972. Men, når hun kontakter soldatens sønn angående faren, tror han at Melinda prøver å lure ham. Hun må nå prøve å hjelpe både faren og sønnen til å komme seg videre.