Ramona og Beezus
Ramona er ei lita jente med stor fantasi og rampete tendenser. De artige påfunnene hennes holder alle i den kjærlige familien hennes opptatt, inkludert storesøsteren Beezus som bare prøver å overleve det første året på high school. Gjennom barndommes opp- og nedturer lærer Ramona og Beezus at alt er mulig når man har tro på seg selv og stoler på hverandre.