Mike og Dave trenger damer
For å unngå å ydmyke familien, legger de festglade brødrene Mike (Adam Devine) og Dave (Zac Efron) ut en annonse på nettet for å finne "anstendige" dater til søsterens Hawaii-bryllup. I stedet blir guttene lurt av en ukontrollerbar duo (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).
To festglade brødre, Mike (Adam Devine) og Dave (Zac Efron) legger ut en kontaktannonse for å finne respektable jenter som kan være deres følge i et bryllup på Hawaii. Det de tror blir en utflukt med mye fest og alkohol, ender opp med å bli snudd på hodet da de to jentene (Anna Kendrick og Aubrey Plaza) viser seg å være en ukontrollerbar duo.