Homecoming
Ånden til en tenåringsgutt oppsøker Melinda for å finne sin biologiske mor. Usikker på hvor hun skal begynne, tar Melinda kontakt med guttens adoptivmor for mer informasjon, og finner ut at hans virkelige mor ikke ønsket å kjenne sønnen.
Ånden til en tenåringsgutt oppsøker Melinda for å finne sin biologiske mor. Usikker på hvor hun skal begynne, tar Melinda kontakt med guttens adoptivmor for mer informasjon, og finner ut at hans virkelige mor ikke ønsket å kjenne sønnen. Etter et møte med den biologiske moren, må Melinda prøve å bevise kjærligheten hennes for sønnen, slik at han kan dra videre.