Runaway Jury
Fra mesteren av historiefortelling, John Grisham, kommer en elektrifiserende thriller med Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack og Rachel Weisz i rollene. En «juryfikser» spiller et dødelig katt-og-mus-spill med et jurymedlem og en mystisk utenforstående som begge tilbyr å «levere» dommen til den høyeste budgiveren. Snart står liv og millioner av dollar i fare i denne hjertebankeren fylt av tvister og vendinger.