"Rye Lane" fra debutregissøren Raine Allen-Miller er en romantisk komedie med David Jonsson og Vivian Oparah i rollene som Dom og Yas. Begge er i 20-årene og går gjennom krevende samlivsbrudd. De finner tonen i løpet av en begivenhetsrik dag i Sør-London og hjelper hverandre håndtere håpløse ekser, og potensielt vekke troen på kjærligheten igjen.