En inngående undersøkelse på et nesten-dødelig haiangrep på en stoisk tenåring. Eksperter analyserer alle detaljer for å avgjøre hva slags hai som hadde skyld i angrepet og svare på spørsmål som har hjemsøkt familien i nesten to år. Til slutt gjør Paige og den heltemodige faren hennes enorme skritt i helbredelsen sin når de blir med ekspertene ut på vannet for en helt annen haiopplevelse.