Fra M. Night Shyamalan kommer historien om familien Hess som våkner en morgen og finner en diger kornsirkel i bakgården. Graham Hess og familien hans blir fortalt at utenomjordiske er ansvarlige for sirkelen i åkeren.
Fra regissør M. Night Shyamalan kommer historien om familien Hess i Bucks County, Pennsylvania som våkner opp en morgen og finner en diger kornsirkel i bakgården. Graham Hess (Mel Gibson) og familien hans blir fortalt at utenomjordiske står bak sirkelen i åkeren deres. De ser med voksende uro på nyhetene at det dukker opp kornsirkler over hele verden. Signs er den følelsesladde historien om en familie på en gård som opplever den skremmende slutten på livet, idet jorden blir invadert.