Skyrunners
Tenåringsbrødrene Tyler og Nick Burns tar sitt livs tur når de avdekker en krasjet UFO nær hjembyen sin. Tyler og Nick rekvirerer det lille romskipet og finner snart ut at ikke bare "lever" selve skipet, men Tyler utvikler også utenomjordiske ferdigheter. Når brødrene til slutt avslører et ondt romvesenkomplott, blir Tyler fanget. Med hjelp av UFO-en må Nick dra til romvesenenes skjulested for å redde broren sin ... og jorden.